zaterdag 28 juli 2007

wat scrap laten zien........



Dus ik ben gisteren en vanavond weer eens lekker aan de scrap geweest de onderste heb ik gemaakt na aanleiding van een lo die bij Scrap-I-do op hing (rechts naast de deur en dan weer de meest linkse) hij zal wel niet lijken maar het gaat dan om de inspiratie.....
Ook het SBen gaat nog steeds goed en ik ben nu ongeveer precies 7,4 kwijt en maandag weer een weegmoment dus dan een betere tussenstand........
Maar de broek uit de kast maat 42 kan dicht maar ja ademhalen gaat nog niet helemaal goed dus toch maar weer onderop de stapel gelegd
En mijn ring wiebeld dus zelfs daar is er gewichtsverlies gesignaleerd....hihi......

1 opmerking:

Serai Meulen zei

ik vind hem super met die doodles!!!
en wat goed ga je met SB!!! en er komt een dag dat die broek niet meer onderin gaat ;)