dinsdag 31 juli 2012

goed bezig toch......


nog 6 nachtjes slapen en dan komt ze (Sandra) weer thuis ik geloof dat we niet op 1 lijn zitten over hoe snel te tijd moet gaan ;) Maar moeders vind het nu wel weer lang genoeg geweest hi hi......


En nog een foto van onze boefjes *smelt*



Had al wel even gemeld dat nijmegen goed gegaan was. Maar zal ook nog even wat uitgebreider over vertellen het weer is net als vorig jaar heel erg meegevallen. Ook het lopen ging een stuk beter dan vorig jaar en heb er nu wat meer van meegekregen dan vorig jaar. Ook al hebben we toen ruim 750 km getraind en komen we dit jaar aan ergens rond de 300.....
Maar goed waarschijnlijk helpt die 10 kg die ik achtermij heb gelaten het afgelopen jaar ook wel een beetje en daarmee kom ik op 20 maar goed we zijn er nog niet nu nog 10 te gaan (13 is nog mooier)
En natuurlijk kan je aan mijn tas de mooie hanger zien (ja toch Gerda)....

Dan nog over srappen heb gisteren avond naar heel mooi papier zitten kijken en de foto was er ook al maar toen............
Toen niks
Misschien morgen nog maar een keer proberen of vrijdag of.......
Heb nu wel iets getekend van wat ik wil maken dus misschien komt het nog wel goed.......



Geen opmerkingen: