maandag 30 juli 2012

Tja het gaat echt snel....

Is er zomaar weer een jaar voorbij want ik zag dat mijn laatste bericht van juni 2011 was dat is toch wel schandalig te noemen....
Maar goed we hebben de 4 daagse weer achter de rug en is goed gegaan.
Maar heb nu wel iets heel leuks om te laten zien

deze boef woont sinds gisteren bij ons al is mevrouw Brenda die al bij ons woonde daar niet helemaal blij mee.
Maar daar hebben we alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Ook nog even laten zien dat Gerben ook niet stil zit en lekker aan de knutsel is, Van tante Diana een doos met knutselspullen gekregen en daarmee aan de slag gegaan.
En ik knutsel ook nog wel wat zal ik ook laten zien...




Een kaartje en een lo die ik nog niet zo lang geleden gemaakt heb toch is proberen wat meer foto`s te maken en ook te plaatsen. De lo is trouwens wel gemaakt met een beetje oude foto maar dat mag de pret niet drukken toch. Maar ja zo druk met sporten dat er bijna geen tijd over blijft voor andere dingen. Maar ik ga weer proberen mijn leven te beteren en niet weer een jaar weg te blijven nu nog maar 1 week werken en dan lekker 2 weken vakantie.(al zijn die weken ook al bijna volgepland met van alles en nog wat)

Geen opmerkingen: